Обміняти або повернути куплений виріб Ви можете протягом 15 днів (відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» 14 днів).

Обмін або повернення буде здійснено за умови, що виріб зберіг товарний вигляд, збережено упаковку та етикетку.

Усі витрати з повернення та обміну, включаючи доставку, будуть виконані за рахунок покупця, крім випадків пов'язаних з виною продавця або виробника.

Детальніше процедуру обміну/повернення товару можна дізнатися за телефоном +380968733030 або e-mail tatoobolka@gmail.com. Товари належної якості, які не підлягають обміну та поверненню Відповідно до постанови Кабміну України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», поверненню (обміну) не підлягають такі товари: (Дані правила не поширюються на товари , які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення шлюбу або забруднень).

-парфумерно-косметичні товари та товари в аерозольній упаковці;
-товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування і т.д.);
-корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), білизну, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати,
-панчошно-шкарпеткові вироби;
-Постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
-Предмети особистої гігієни: зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінця, гребінці, масажні щітки, інструменти для
-манікюру і педикюру (ножиці, пилочки і т.д.);
-продукція з пуху чи пера (крім пуховиків);
-м'які іграшки для дітей;
-Рукавички, рукавиці;
-Трикотажні вироби;
-ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного походження та напівдорогоцінного каміння;
-продовольчі товари, алкогольні напої


ВАЖЛИВО У разі відмови Покупця від приймання товару з причин, що не пов'язані з неналежною якістю товару, покупець зобов'язаний сплатити послуги доставки.

Уточнюйте наявність товару та ціни.

Колір може відрізнятися від відображеного на екрані.

Якщо колір або розмір Ви не змогли вибрати, напишіть свої побажання у рядку «Примітки до замовлення».

Ми страхуємо вантаж, що відправляється на повну вартість! Тому у разі пошкодження або втрати товару перевізник повністю компенсує його вартість. Від вартості страховки залежить сума доставки. Тож якщо Ви хочете ризикнути ми можемо на Ваше прохання вказати меншу вартість, у такому разі претензії щодо комплектності та цілісності не приймаються.